Kategórie

Akciové produkty

24hodinová ceruzka na oči
ZĽAVA -30% !
7,90 €   5,53 €
Lak na nechty Pret a porter
ZĽAVA -30% !
4,50 €   3,15 €

Obchodné podmienky

1. Je možné stiahnuť si obrázok z vašej stránky?
 
Nie je to možné a akékoľvek kopírovanie, šírenie a reprodukovanie obsahu stránky, videa a obrázkov je zakázané. Obsah je chránený autorským právom a jeho zneužitie je trestné!!!
 
2.Aký je spôsob objednávky?
 
Zákazník môže svoju objednávku zrealizovať viacerými spôsobmi a to:
- prihlásením sa do nášho web-shopu a následným nákupom cez košík
- e-mailom na adrese info@fashionqueen.sk
- telefonicky na tel. čísle: 0911 448 677 Zo zahraničia použite tvar s predvoľbou: + 421 911 448 677
- sms-kou a to v tvare - meno, priezvisko, adresa, kód tovaru , veľkosť, počet kusov a následne túto sms odošlete na tel.číslo 0911 448 677
- prostredníctvom ICQ: 580 850 783
- prostredníctvom SKYPE: fashionqueenBR
 
Najrýchlejšie sú vybavené objednávky cez nákupný košík a na hore uvedenom mobilnom tel.čísle.
 
3. Je možné si prevziať tovar osobne?
 
Je to možné a to na adrese našej prevádzky:
FASHION QUEEN
9.Mája 9/2139
977 03 Brezno - Mazorníkovo
 
4. Ako rýchlo bude objednávka doručená?
 
Tovar vám bude doručený do 3 - 4 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, že nastane nejaký problém, okamžite vás budeme kontaktovať. Nezodpovedáme za oneskorenie dodávky tovaru spôsobenej poštou.
Prosíme zákazníkov, aby si na svojej pošte kontrolovali doručenie objednaných balíkov. Bohužiaľ nie vždy dostanete do schránky oznámenie. Nedoručenie oznámenia nie je ale spôsobené našou chybou. Balík vám vydajú aj podľa podacieho čísla, ktoré vám príde na váš e-mail.
 
5. Akým spôsobom mi bude doručená objednávka a aký je poplatok za dopravu?
 
1. Poštou II. Trieda na dobierku za cenu 3,50 €. (doprava v rámci SR)
2. Poštou, platba vopred (údaje ku platbe vám budú odoslané na mail) Poštovné pri tomto spôsobe platby je 2,50 €.
3. Kuriérom v rámci SR priamo do domu za cenu 3 €.
4. Kuriérom v rámci SR platba vopred za cenu 2 €.
5. Osobný odber na adrese našej prevádzky 0 €.
6. Posielanie do ČR - KURIÉROM NA DOBIERKU 5€
                                  - KURIÉROM platba vopred 4€
                                  - poštou - poštovné podľa váhy (tovar je potrebné uhradiť vopred).
7. Posielanie do zahraničia (okrem ČR) rôzne poštovné, podľa váhy a veľkosti balíka, o cene vás budeme informovať mailom a tovar je potrebné uhradiť vopred.
 
Pri nákupe nad 70€ je doprava v rámci SR zdarma pri preprave poštou aj kuriérom!
 
Balné je samozrejme zdarma !!
 

6. Je možné tovar vymeniť ?

Tovar je samozrejme možné vrátiť a tiež vymeniť do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia zásielky, vždy ale len za tovar, ktorý je skladom, máme ho uvedený v našom e-shope www.fashionqueen.sk.

AKO POSTUPOVAŤ?

Tovar, ktorý chcete vymeniť, vrátiť alebo reklamovať nám pošlite na našu adresu 

FASHION QUEEN
9.Mája 9/2139
977 03 Brezno - Mazorníkovo
spolu s dodacím listom, pokladničným blokom a vyplneným formulárom, ktorý nájdete na dolnej lište našej stránky.

Tovar, za ktorý vymieňate, objednajte cez nákupný košík (aby sa nestalo že sa medzitým vypredá) a do poznámky nezabudnite uviesť "VÝMENA TOVARU", vaša nová objednávka bude spracovaná, keď nám príde od vás balík s vrátený tovarom a suma vráteného tovaru bude odpočítaná.

Tovar na výmenu, reklamáciu alebo vrátenie nám neposielajte dobierkou!!! V tomto prípade nebude vaša požiadavka vybavená.

Vymenený tovar posielame poštou v štandardnej cene dopravy, ktorú ste si mohli prečítať vyššie. Sumu za vrátený alebo vymenený tovar vám zašleme do 20dní od doručenia balíka na váš osobný účet.

POZOR! NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ / VYMENIŤ: - bižutériu - kozmetiku - plavky a spodné prádlo (z hygienických dôvodov) máte tak istotu, že tovar nebol pred vami žiadnou osobou skúšaný...

 

7. Posielate tovar aj do zahraničia?

Áno, tovar posielame aj do zahraničia. Poštovné je rôzne, podľa váhy a veľkosti balíka. Tovar je potrebné uhradiť vopred prevodom na účet. Údaje ku platbe vám po prijatí objednávky odošleme na váš email.

 

Krajina

Váha do 0,5kg

Váha do 1kg

Váha do 2kg

Česká republika - KURIÉR

 
ceny sú uvedené v bode 5
Česká repulika - poštou platba vopred 4,30 € 8,10 € 12,80 €

Štáty Európy

5,50 €

8,80 €

14,30 €

Ostatné štáty sveta

7,30 €

15,80 €

28,30 €

Pri váhe nad 2kg podľa cenníka balíkov.

 

8. Ako si uplatním vami ponúkanú garanciu najnižšej ceny?
 
Náš online shop ponúka garanciu najnižšej ceny. Ak nájdete ten istý produkt alebo výrobok SKLADOM na stránkach slovenského internetu lacnejšie, pošlite nám link, kde ste danú vec našli, následne to overíme a ponúkneme vám nižšiu cenu.
 
9. Je možné, že ceny vo vašom " kamennom " obchode sa líšia s online obchodom?
 
Áno, je to možné, aj keď málo pravdepodobné. Na predajni a tiež na e-shope sa robia rôzne akcie, ktoré sa môžu od seba odlišovať.
 
10. Ako zistím, ktorú veľkosť tovaru máte skladom?
 
Po kliknutí na produkt sú dostupné veľkosti uvedené v popise tovaru.
 
11. Aké sú to veľkosti " S/M, M/L " a podobne ?
 
Veľkosť medzi "S/M, M/L, L/XL" je veľkosť medzi S-kom a M-kom a podobne. Neznamená to, že dostupné je aj "S" aj "M", ale uvádza sa to ako jedna veľkosť. "UNI" znamená univerzálna, čiže jedna veľkosť.
 
12. Môžem si uplatniť dve akcie prebiehajúce na vašom webshope?
 
Každý zákazník si môže na jednu svoju objednávku uplatniť len jednu akciu z našej ponuky.
 
13. Platí možnosť využitia zľavy s AZET kartou ?
 
NIE, táto zľava už neplatí od 07.08.2012 z dôvodu ukončenia spolupráce so spoločnosťou, namiesto tejto zľavy sme pre vás pripravili bonusové hodnotenie vašich objednávok o ktorom sa dočítate v ďalšom bode.
 
14. Bodové hodnotenie objednávok zákazníkov.
 
Každý zákazník ktorý nakúpi v našom eshope získa pri objednávke nad:
30€ s DPH - 10bodov
60€ s DPH - 20bodov
Body si následne môže premeniť na € pri každej objednávke pričom môže použiť maximálny počet bodov 50.
10 bodov predstavuje sumu 0,5€
Pri dosiahnutí 1000 bodov získa automaticky zákazník 100 bonusových. V prípade, že objednávku stronuje body sa mu znížia podľa výšky stornovanej objednávky.
 
15. Percentuálne hodnotenie zákazníkov.
 
Popis prirpavujeme....
 
16. Ako mám postupovať pri zabudnutom hesle?
 
Napíšte na info@fashionqueen.sk a identifikujte sa menom, priezviskom prípadne ďalším identifikačným znakom a heslo vám bude zaslané. Taktiež môžete využiť obnovu hesla v časti "prihlásenie", kde je prihlasovacia zóna a vyplníte tam svoj jeden údaj, ktorý ste zadali pri registrácii a obnove prebehne automaticky.
 
17. Čo robiť ak mám problém so zaregistrovaním alebo potrebujem riešenie iného problému?
 
Kontaktujte nás na: info@fashionqueen.sk
     TOPlist